تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است شولتس خواستار بهبود وضعیت انسانی در غزه شد حزب‌الله مقر نظامیان صهیونیستی را با کاتیوشا هدف قرار داد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) صبح فردا (۱۴ خرداد ۱۴۰۳)، سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام‌خمینی‌(ره) غرق شدن ده‌ها اوکراینی هنگام فرار از مرز‌ها حملات موشکی و پهپادی حزب الله به نهاریا و حیفا (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) مخبر: تمام هیمنه آمریکایی‌ها و اسرائیل درهم شکسته است | این روزها غم مضاعفی بر دل داریم مالدیو ورود اسرائیلی‌ها را ممنوع کرد زلنسکی: پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، شکست سختی بر اوکراین تحمیل می‌کند آژیر هشدار در سرزمین‌های اشغالی از بیم رخنه پهپادی به صدا درآمد حمله موشکی مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حملات موشکی گسترده حزب الله به شهرک اشغالی «کریات شمونه» + فیلم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) کاخ سفید بار دیگر توپ را در زمین حماس انداخت
سرخط خبرها

دیدار جانشین فرمانده فراجا با سران طوایف و متنفذین خراسان‌رضوی| سردار رضایی: اجازه فتنه‌گری به دشمنان نمی‌دهیم

  • کد خبر: ۱۶۹۴۳۳
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
دیدار جانشین فرمانده فراجا با سران طوایف و متنفذین خراسان‌رضوی| سردار رضایی: اجازه فتنه‌گری به دشمنان نمی‌دهیم
جانشین فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه قدرت واقعی ما قدرت نرم، اعتقاد و ایمان ماست، گفت: ما مکلفیم به عنوان مرزبان، دغدغه مرزنشینان را به گوش مسئولان برسانیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار قاسم رضایی در دیدار با مرزنشینان و سران طوایف و متنفذین استان خراسان‌رضوی و استان‌های همجوار با کشور افغانستان ضمن خیرمقدم به سرآمدان حفظ نظام انقلاب اسلامی و مرزبانان اصلی کشور و انقلاب گفت: خدا را شاکریم که توفیق شد با شما عزیزان، هم نفس و هم صحبت باشیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی افزود: هماهنگی ها، همدلی‌ها و ابراز محبت شما مرزنشینان بار ما را سنگین کرد و از خدا کمک و مدد می‌خواهیم که بتوانیم به‌درستی به‌وظایف خود عمل کنیم. اگر امروز این منطقه امن است، به واسطه نگاه شماست که خود حافظ مرز‌ها هستید و خود را مرزبان دانستن قدرت ملی و نقطه قوت ماست.

سردار رضایی افزود: این نگاه و گفتمان شما از عمق وجود است و قابل لمس و اطمینان‌بخش برای نیرو‌های ما در مرزبانی هستید و آن‌ها به‌عقبه‌ای مانند شما دلگرم هستند و خوشبختانه در اقصی نقاط کشور این ارتباط وجود دارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی افزود: حضور شما برای خودی این پیام را دارد که باید این وحدت و انسجام حفظ و ارتقاء یابد و برای دشمن این پیام را دارد که هیچ‌گاه نمی‌تواند این وحدت را بشکند چراکه شما صاحبان انقلاب و نظام هستید. مهمترین ویژگی شما عزیزان این است که به‌دنبال نقاط ضعف نیستید و این یک خصلت خداپسندانه است. مردم ما وطن‌دوست، دین‌دوست و حراست‌کننده از وطن خود هستند؛ افسران ما نیز مردم‌دار، مردم‌دوست، شجاع و از خود گذشته‌اند.

سردار رضایی با بیان اینکه قدرت واقعی ما قدرت نرم، اعتقاد و ایمان ماست و قطعا این امر ما را در رسیدن به اهداف خود موفق خواهد کرد، افزود: باید در کنار هم امنیت را حفظ و ارتقاء دهیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی قدرت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر احکام اسلامی دانست و گفت: روح حاکم بر دفاع مقدس همچنان جاری و ساری در انتظامی است و اجازه تعدی به هیچ فرد، سازمان یا کشوری را نخواهد داد و ایران ما شکست‌ناپذیر است.

سردار رضایی با بیان اینکه سربازان با غیرت و کاردانی از دستاورد‌های انقلاب دفاع می‌کنند، گفت: همواره استکبار به‌دنبال ایجاد تفرقه و ناامنی بوده که خوشبختانه ناکام مانده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح‌های هشدار دهنده آمادگی انتظامی در حوزه‌های شهری روستایی و مرزی دنبال شود، اظهار داشت: ما مکلفیم به عنوان مرزبان، دغدغه مرزنشینان را به گوش مسئولان برسانیم و در کنار شما همفکر، همکار و همدرد شما باشیم. نباید اجازه فتنه‌گری به فتنه گر و دشمنان داد و بدانیم که باید روزی در محضر و درگاه الهی پاسخگوی رفتار خود باشیم و دعا کنید عاقبت به خیر شویم.

جانشین فرمانده کل انتظامی در پایان از  حضور مرزنشینان و سران طوایف و منتفذین در این نشست قدردانی کرد و افزود: از خداوند برای همه کشور‌های مورد ظلم قرار گرفته از جمله افغانستان طلب آرامش و امنیت داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->